Джак Стауч и неговата компания NeuroSpire са създали нов софтуер, който сканира мозъци, за да предложи по-добри реклами. При това евтино, изтъква PopSci.

Преди около четири години Джак Стауч присъства на лекция по неврология в Университета Дюк, където научава за един интересен експеримент. В него на група хора били показвани снимки на шоколади докато в същото време им правили мозъчни скенери. Всяка снимка била придружена от цена и участниците в експеримента трябвало да кажат дали са склонни да направят покупката за толкова пари.

Това вдъхновило Стауч и младият предприемач, който между другото изкарал и перфектен резултат 2400 на изпита SAT, разработил иновативна техника, базирана на експеримента. Компанията му дава на маркетинговите фирми всичко, от което се нуждаят, за да провеждат собствени проучвания на потребителските нагласи на базата на сканиране на мозъка.

"Дори човек без никакъв опит може да използва оборудването и само за няколко минути да има готов резултат", обяснява американецът.

Един от първите клиенти на NeuroSpire е рекламната къща McKinney, която прави реклами за гиганти като Samsung. Основното предимство на метода на Стауч е неговата цена - една стандартна поредица от мозъчни сканирания може да струва около 40 000 долара, докато неговата компания свежда стойността до едва 5 000 долара.

КОМ