Списъкът с нелепи и забавни реплики на клиенти и оператори е безкраен. Представихме ви малка част от него. Без намерения да го изчерпим, ето още малко:

– Ало? Блокирах си картата... ПИН код нящо да ви са намира?

 

– Ало?... Ало? Чуваме ли се?

– Да? Кажете!

– Искам настройки за интернет, ММС, за щуротии и глупости....

 

– Колко ми е таксата със СДС?

 

– Аз съм титуляторът на картата.

 

– От вчера съм направена на договор.

 

– Вчера пак се свързах с кооператора.

 

– Как да го вкарам тоя ваучер – мъчих се, мъчих се, как ли не го сгъвах, накрая го свих на 4, малко неудобно става, ама само така влиза под батерията.

 

– Набирам, нищо не става, показват ми се паяци на екрана, номер няма!

 

– Нещо ми яде от сметката.

 

– Какво да направя да ми се поместят минутите, че не мърдат?

 

– Искам да знам защо ми ги няма питтяхто лева с питстотинтяхто минути!

 

– Моята гласова поща не е премахната...

– Вие какво въведохте, за да ви се махне?

– „Не желая да имам гласова поща” и го пратих на 1770!

 

– Ало? ... Човек ли е?

 

– Като набера ##002#, си потушавам гласовата поща, нали?

 

– Ало! Моля ви, пуснете ми мелодията „Пий куме пий” като funcall... много е спешно!