Загорка Ретро вече  се предлага на българския пазар в нова опаковка – кен от 330 мл. След като беше първият бирен бранд у нас, който преди 2 години ни припомни, че ретрото пак е на мода, сега Ретро засяга една още по-вечна тема – някои неща не се променят.

Разбира се, самият кен е нещо ново, но той напомня за истинската почивка, която в миналото просто наричахме отдих. Оттам и колекционерската серия кенове или както те самите се наричат: Пиво за културен, Пиво за активен и Пиво за домашен отдих.

Новата опаковка на Загорка Ретро изглежда модерна, но така е изглеждал и първият български бирен кен. Той е пуснат на пазара през далечната 1984 г., именно от Загорка.

Загорка Ретро бе пусната на българския пазар през 2015 година. Само за една година брандът успя да заеме 4% дял по обем и 6% по стойност от целия бирен пазар в България*. Благодарение на успешния продукт Загорка Ретро бе номинирана в топ 10 на най-иновативните продукти в семейството на Heineken по света за 2015 г.

*По данни на AC Nielsen България за 2015