Facebook стартира нов инструмент за управление на коментарите под публични публикации, който дава на потребителите по-голям контрол върху споделяното от тях съдържанието в собствения им новинаррски поток. Чрез падащо меню с няколко опции те вече имат възможност да контролират коя част от аудиторията може да коментира дадена публична публикация.

Целта на потребителския нюзфийд е да свързва хората с това, което е най-важно за тях: близки и приятели, интересно съдържание и околния свят. Приятелите, които добавяте, страниците, които харесвате, групите, към които се присъединявате, и съдържанието, с което взаимодействате, оформят изгледа на нюзфийда ви всеки ден.

Когато регулират коментиращата аудитория, потребителите могат допълнително да контролират дискусията под публичните си постове и така да ограничат потенциално нежеланите интеракции. Публичните личности, създателите на съдържание или брандовете също могат да изберат да ограничат аудиторията, коментираща публичните им публикации, за да се чувстват в безопасност и да участват в по-съдържателни разговори с общността си.

Източник: Мениджър Нюз