Преодолей ограниченията и направи стъпка към промяната с лимитираната колекция кецове Johnnie Walker x МАК!
На 8 март тази година, на Международния ден на жената, Johnnie Walker, глобалният лидер при скоч уискитата, стартира поредната фаза от вдъхновяващата си кампания Keep Walking България в партньорство с МАК. В рамките на инициативата ще бъде представена лимитирана колекция кецове, която въплъщава същината на женската сила и цели да вдъхнови жените да направят крачка към промяната. Основното послание на колаборацията е в подкрепа на равните възможности по пътя към личния успех и обществения прогрес.
Чрез своите кампании, фокусирани върху жените, Johnnie Walker отстоява ангажимента си за подкрепа на положителната промяна в посока насърчаването на жените да поемат контрол. Марката е дългогодишен стожер на стремежа към обществен прогрес, заставайки зад положителните модели на подражание и техните вдъхновяващи истории. Johnnie Walker и българският бранд MAK заедно подкрепят Фондация „Екатерина Каравелова“, съмишленик в инициативите за овластяването на жените и признаването на съществената им роля за обществения прогрес. Фондацията подкрепя развитието на жените в България като личности и общественици чрез авторската програма за личностно развитие „ТЯ съм АЗ”, както и с обучения по активно гражданско участие. Вече 7 години фондацията целенасочено работи за това в България да има все повече уверени в способностите си жени, които да водят процеса по трансформация на обществото.
Налице е потенциал за подобрение и положителна промяна в тази област. Според анализ на Националния статистически институт на България, българките заработват 11,8 % по-малко от мъжете. В рамките на кампанията и върху самите кецове МАК ще видите „лентите на ограниченията“, които се визуализират като жълти панделки, символизиращи системните предизвикателства, пред които жените се изправят всеки ден. За да се обуят кецовете, панделките трябва да бъдат прерязани – едно физическо действие метафора за премахването на границите и едновременно с това показващо уникалната творческа концепция на дизайна.
Днес ¼ от жените в Източна Европа консумират уиски, предизвиквайки традиционното схващане, че уискито е мъжко питие. Johnnie Walker, водещ уиски бранд с 200 годишна история на отстояване на прогреса, символизира тази промяна чрез кампанията си Keep Walking България. Инициативата се фокусира върху подкрепата на жените в социален и икономически план и представя вдъхновяващите истории на жени от всички възрасти и сфери на живота.
Johnnie Walker дава своя глас и прави крачка към промяната. Брандът си поставя за цел да насърчи жените да преодоляват ограниченията пред себе си и ги вдъхновява да търсят собствения си път за реализация. Посланичките на кампанията: Мария Бакалова, Ивелина Чоева, Мирела Илиева, Глория Петкова и Луиза Григорова-Макариев носят обувките като знак на прогреса и заявка за смели стъпки напред.
„Diageo е компания, за която подкрепянето на жените е от съществена важност. Посветили сме се да помагаме на жените да преодоляват препятствията към отключването на пълния им потенциал и празнуваме техните успехи. Отправяме покана към всички да се присъединят към нас в това пътешествие към овластяването на жените и стремежа ни към общество, в което всички жени са оценени, уважавани и празнувани“, казва Джулиана Баларин, Изпълнителен Старши Маркетинг Директор на Diageo.
По време на кампанията, лимитирана колекция кецове ще бъдат налични ексклузивно в сайта на MAK, а Diageo ще дари всички приходи от продажбата им на благотворителната организация Фондация „Екатерина Каравелова“.