Цените и качеството на храните, търговските практики и икономическият растеж на компаниите и на страната – горещите теми са във фокуса на годишното събитие на списание „Мениджър“.

Запазете датата!

На 28 март 2024 г. в Capital Fort се събират водещи производители от леката индустрия, представители на бизнеса с бързооборотни стоки и ритейла, както и експерти, за да предложат решения на невралгични проблеми и модели за развитие във все по-несигурна и изискваща среда. Нестабилността на пазара, колебанията в потребителското търсене и интензивната конкуренция изискват бързи и ефективни действия за подкрепа на производителите и за запазване на най-ценният актив – доверието на потребителите.

,,Храни и напитки - трансформация и адаптация" е името на първия панел, който дискутира ефективното управление на качеството, оптимизирането на сценариите за продажба, новите регулации и отношенията в търговските практики. Нарастващите изисквания на потребителите и променящата се пазарна динамика са ключовите предизвикателства, пред които се изправят FMCG фирмите днес. Участници в разговора по темата са Богомил Николов, изпълнителен директор на Българската национална асоциация „Активни потребители“, Петя Маркова, мениджър търговско развитие, Нестле България, Красимир Белчев, експерт „Договорно производство“ в Kaufland България, Яна Иванова, изпълнителен директор на сдружението “Храни и напитки България“, и Пламен Михайлов, управител на "Чери дриймс". Модерира Елисавета Якимова, заместник главен редактор на списание “Мениджър”.

Интервю под формата на Fireside chat с тема ,,Бизнес визия - промени в действие“ ще се проведе с представител на Министерството на земеделието и храните.

Вторият панел - "E-commerce - стойност на всяка цена", разглежда технологичните иновации и актуалните тенденции в онлайн търговията, които революционизират начина, по който се извършват покупките в глобален мащаб. В него с презентация на тема ,,Нови възможности и предизвикателства за електронната търговия в България“ ще се включи председателят на Управителния съвет на Българска Е-комерс асоциация - Жанет Найденова. Другите панелисти с експертно мнение са Георги Костов, управляващ съдружник в GombaShop, и Иван Александров, основател и изпълнителен директор на eBag. Разговорът модерира Никола Илчев, основател на Balkan eCommerce Summit.

"Експортната сила на България" е името на третият панел, защото успехът на българските компании зад граница обещава да промени перспективите за индустрията не само във високотехнологичния сектор, но и в леката индустрия у нас. Ще бъдат представени стратегии за успешно проникване на чуждестранни пазари и за оптимизиране на конкурентните предимства на българските продукти. Ще се обсъди необходимостта от стратегически политики в подкрепа на производството у нас от Илина Лилова, главен оперативен директор на ,,Фикосота“, Драгомир Кузов, основател и изпълнителен директор на DRAG Bicycles, доц. д-р Щерьо Ножаров, икономически съветник към Българска стопанска камара, и Пламен Николов, член на УС на Сдружението на производителите на етерични масла „Дестилирано в България“. Георги Ангелов, старши икономист в Институт ,,Отворено общество" е в ролята на модератор.

Регистрацията за предстоящия 6-ти годишен форум „Отговорни производители“ е със свободен достъп и е отворена до 28 март 9:30 ч.

VI годишен форум ,,Отговорно производство и търговия“ ще се проведе на 28 март от 9.30 часа в Capital Fort. Направете своята регистрация за присъствие в залата тук

Ексклузивен партньор: Kaufland.

С подкрепата на: Нестле България.

Имиджов партньор: ЕКО ПАРТНЪРС БЪЛГАРИЯ АД.


Институционални партньори: БСКСдружение ,,Храни и напитки България“ИАНМСПФренско-Българска търговска и индустриална камараНидерландско-Българска бизнес асоциацияБългарска търговско-промишлена палата; Германо-Българска индустриално-търговска камара.

Медийни партньори: БНТdir.bgAGROTV.